God morgon, god morgon..

God morgon! Jag vaknade rätt då tiiidigt idag, typ tjugo över tio eller så .
Jag har ingen bloggpaus längre, hehe.


Iaf, igår så var jag med Anne, tack för sällskapet ! Haha, men så var jag hemma från tio till typ tolv själv :P
Jag och Alice var på stan igår efter skolan, och vi började med att äta på Mcdonalds ( DÅLIGT VAL!) För iv blev typ matöfrgiftade, vi mådde jätte illa och så! Och vi som tänkte ha en heldag på stan,, Jag hann iaf köpa ett par ballerina från Belle. Jättefina! Ni får se dem sen.

Sen så åkte vi till Alices mammas salong, och jag klippte mig och slingade,
Och sen så gick jag hem och åt pizza med Alex.

Idag ska jag äta middag med Vickan, och sen så ska vi till Grönan , på kvällen alltså.

Ha det så bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0