Gröna lund!

Hej ! 

Igår så var jag med Vickan och hennes familj. Vi åt på Ulla Winbladh's.
Sen så gick vi till Grööönan! Och det var SÅ kul. Vi kom ju dit kl 6 eller något, och det första vi åkte var Vilda Musen. Hehe :)
Sen så åkte vi Katapulten, jag hade faktist aldrig åkt den förut. Men den var ju skitkul! Och så åkte vi massor med andra saker.
Sen så köpte jag och Vickan vanlig sockervadd,jordgubbs-sockervadd,varsin cola och popcorn. Så vi kalasade lite hehe.
Vi vaann också en slangbell-tävling, och ja . Vi var väl inte direkt proffs, men vi fick en medalj och en stor rosa blomma
( typ av tyg eller något ).

Sen efter Grönan åkte vi hem till mig allihopa, och då var väl kl halv elva eller något, och så åkte de hem ungefär vid halv tre. Haha, ja det var kul.

Idag så kommer jag antingen att gå på bio med mamma, eller ta det lugnt. Jag mår lite illa ...


Jaja ni får bilder sen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0