ny blogg...eller?

Hejsan! Förlåt för att jag inte har skrivit på länge, men igår så var jag och Alice och fotades! Skriver mer om det sen.
Iallafall, nu sitter jag här på verandan på landet! Så skönt att man är ledig! Imorgon ska jag kanske träffa Vickan:) Vi har  haft tur som träffats två helger i rad nu, annars brukar det bara va 4-5 gånger om året.


Juste, jag har tänkt och '' ericaaus '' kanske inte är världens bästa namn, så jag kanske ska byta blogg! Så blir den helt ny, ny header och allt :) Men jag vet inte vad den ska heta? Förslag någon??:)


krammiis


Kommentarer
Postat av: Freja

Den kanske ska heta..., coolaericas.blogg.se :D hahah nej vet inte;) Men saknar dig ! :( <33333

2009-05-22 @ 13:52:59
URL: http://feyeas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0